Als het gaat om deelname aan beurzen en ambachtelijke beurzen, proberen de meeste juweliers hun best om een sieradendisplay te creëren die meer voetverkeer naar hun stand kan brengen. Een goed aantal dagen of zelfs weken worden besteed aan het voorbereiden van een aandachtswaardige halskettingvertoning en standdecoratie.
Er is echter een andere manier om uw klant te laten genieten van een bezoek aan uw stand en hem enthousiast te houden over uw collectie gedurende de show.
Hoe? Laat bezoekers gewoon met u communiceren door interactieve games of promo’s in uw stand te plaatsen. Het hoeft niet groots te zijn, je moet gewoon iets doen waardoor ze stoppen, dichterbij kijken en je items kopen. Deze tips heb ik van Unsaid Library ontvangen
Draai op een prijzenwiel
Deze game is een favoriet bij feesten en evenementen en zal zeker werken voor uw beursstand. De spanning van opwinding en de kans om een prijs te winnen, hoe klein ook, kan zeker bezoekers trekken. Maak een kleurrijke roulette en leg een kleine prijs voor elk item. Maak jezelf geen zorgen over de prijzen, pak gewoon een klein item uit je kettingrek en pak het samen met je folder of visitekaartje. Het is een geweldige manier om diegenen te belonen die een item uit je juwelencabine kopen, terwijl ze hun ervaring nog memorabeler maken.
Instagram Promo
Nodig uw klanten uit om een foto van hen te maken tijdens uw bezoek aan uw stand en beloon de grappigste of meest creatieve foto van de dag. Vraag uw klanten om hun foto’s te uploaden terwijl u een hashtag gebruikt die uw merk vertegenwoordigt om uw promo effectiever te maken. Na het evenement kun je een album maken op je sociale mediapagina’s of een fotomuur van alle inzendingen samenstellen en in je winkel hangen.
Visitekaartje Fish Bowl
Dit is vooral handig voor groothandels of sieradenontwerpers die een breder netwerk willen opzetten. Plaats gewoon een vissenkom op een tafel en plaats er een bordje bij dat uw klanten opdraagt hun visitekaartjes te plaatsen om kans te maken op coole prijzen. Vergeet niet om uw bezoekers persoonlijk uit te nodigen om hun kaarten te laten vallen om de verbinding intiemer te maken.
Maak uw promo’s leuk en interessant om meer mensen in uw winkel uit te nodigen. Met deze eenvoudige spellen kunnen uw klanten langer in uw stand blijven en worden betere interacties met hen aangemoedigd. Je kunt ook andere games of giveaways gebruiken, afhankelijk van je budget, de grootte van je stand en je publiek.
Meer verhalen
Heeft het kopen van cbd olie voordelen?
Hoe kan ik het beste aan kunststof rijplaten komen?
Een privé detective doet professioneel onderzoek